FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL

Om du trenger hjelp eller har spørsmål om våre produkter, levering, eller andre ofte stilte spørsmål, kan du enkelt finne svar på de fleste av dem her på denne siden. Om du ikke finner det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!

BESTILLINGER

Når du legger inn bestillingen din, vil du automatisk motta en e-post som bekrefter bestillingen din. Denne e-posten kan imidlertid havne i spamfilteret ditt, så det er alltid en god idé å sjekke spam-mappen din.

Hvis du ikke har mottatt en e-post med sporingsinformasjonen din, eller hvis du har spørsmål om statusen som vises når du sporer pakken din, er du mer enn velkommen til å kontakte kundeservicen vår direkte, og vi vil gjøre vårt beste for å veilede og assistere deg.

Desverre kan vi ikke gjøre endringer i bestillingen din eller informasjonen som er lagt inn, ettersom våre bestillingsprosesser kjøres automatisk. Hvis du har lagt inn en feil adresse, kan vi forsøke å endre informasjonen hvis du informerer oss så raskt som mulig. Hvis dette ikke er mulig i tide, vil vår leveringspartner oftest returnere pakken til oss, og vi vil refundere deg for bestillingen.

Hvis du angrer på kjøpet ditt, kan du gjøre følgende:

1. Du kan nekte mottak, hvoretter pakken automatisk vil bli returnert til oss.

2. Du kan motta pakken og kontakte kundeservicen vår, som kan hjelpe deg med en gratis returetikett.

LEVERING

Hvis du ikke har mottatt pakken din 3 virkedager etter at du la inn bestillingen, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren eller travlhet på lageret vårt. Du er alltid velkommen til å kontakte oss når som helst, slik at vi kan sikre at du mottar varene dine så raskt som mulig.

Hos NEXSMART™ leverer vi innen 1-3 virkedager etter at bestillingen din er lagt inn, med mindre det gjelder en forhåndsbestilling. Under spesielle kampanjer, som salg, Black Friday eller lignende hendelser, kan det i sjeldne tilfeller oppstå forlengede leveringstider. Skulle dette være tilfellet, vil du bli informert deretter.

Så snart bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon for bestillingen din. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporingslenken kan gi deg informasjon.

Når du gjør et kjøp på nettstedet vårt, vil vi alltid tilby deg minst ett fraktalternativ som er gratis. Imidlertid, på grunn av mange forespørsler fra kundene våre, tilbyr vi også andre fraktalternativer som er mer fleksible enn standardalternativene. Disse fraktalternativene er dyrere enn standardalternativene, men tilbys slik at du fritt kan velge det som passer deg best. I dette tilfellet tar vi et lite gebyr for de dyrere fraktalternativene for å dekke forskjellen mellom en standardforsendelse og premiumforsendelsesalternativet du har valgt.

RETURER

Vi tilbyr en 100-dagers returpolicy, som også gjelder selv om du har brukt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshetsgaranti. Hvis du ikke liker produktet, eller du er ikke fornøyd med funksjonen til produktet, vil vi gi deg pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet tilbake. Det er enkelt og greit.

Om du ønsker å returnere eller gjøre krav på et produkt, kontakt ganske enkelt kundeservicen vår på service@nexsmart.no eller i vårt kontaktskjema, som du finner her: https://nexsmart.no/pages/kontakt-oss

Husk å oppgi ordrenummeret ditt for raskest mulig behandling av din forespørsel.

Vennligst merk at det ikke er mulig å fysisk returnere til adressen vår, da vi er utelukkende en nettbutikk og derfor ikke har en fysisk butikk.

Vi behandler din returordre så raskt som mulig når den ankommer lageret vårt. Det kan ta opptil 14 dager fra når du sender din returordre til vi har refundert pengene til deg. Det avhenger av din egen bank når pengene er tilgjengelige på kontoen din. Du vil deretter motta en e-post når din refusjon er behandlet. Beløpet vil bli overført til samme betalingsmetode og/eller samme betalingsalternativ som du brukte for kjøpet.

Både du og/eller mottakeren av gaven er alltid velkommen til å returnere produktet. For å returnere produktet, kontakt ganske enkelt kundeservicen vår med ordrenummeret, og vi kan bistå med en gratis returetikett. Vennligst merk at vi kun kan refundere pengene til kortet som varen ble betalt med.

Desverre er det ikke mulig å bytte en vare. Du kan imidlertid returnere bestillingen din, og vi vil refundere kjøpet ditt, slik at du kan legge inn en ny bestilling på det ønskede produktet.

Du kan også skrive til kundeservicen vår på service@nexsmart.no, og vi vil prøve å finne en løsning som fungerer for deg.

Hos NEXSMART™ har vi streng kvalitetskontroll og tester regelmessig produktene våre. Skulle du likevel trenge å gjøre et krav på et produkt, er du velkommen til å kontakte kundeservicen vår på service@nexsmart.no.

Når du gjør et krav på et produkt, vennligst beskriv i detalj hva kravet er og legg ved et bilde eller en video av kravet. Du vil deretter motta en e-post fra kundeservicen vår, som vil assistere deg så godt som mulig med din situasjon.

Husk å oppgi ordrenummeret ditt for raskest mulig behandling av ditt krav.

BETALING

Vi tilbyr flere betalingsalternativer inkludert kortbetaling med VISA og Mastercard.

På nettsiden vår i kassen må du fylle ut dine opplysninger og detaljer, som navn, adresse og e-post, på venstre side. På høyre side vil du kunne se produktene du er i ferd med å kjøpe, og under denne funksjonen vil du se "Gavekort eller Rabattkode". I dette feltet taster du inn ditt gavekort eller rabattkode og trykker på "Bruk" – da vil rabatten automatisk bli inkludert i ditt totale bestillingsbeløp.

Ofte kan det avhenge av hvilken nettleser du bruker når du foretar kjøpet. Prøv derfor å bruke enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan det være en teknisk feil. Vennligst kontakt kundeservicen vår på service@nexsmart.no

GARANTI

Hos NEXSMART™ har vi en 3-års garanti på alle våre produkter. Denne garantien dekker alle aspekter av våre produkter.

ANNET

For å oppnå de store rabattene vi annonserer, følg ganske enkelt trinn-for-trinn-guiden nedenfor:

1. Finn produktet du ønsker å kjøpe på nettsiden.

2. Klikk på produktet og rull ned til du ser en meny med mange tilbehør.

3. Merk av for tilbehørsalternativene du ønsker for produktet ditt og trykk deretter på "Legg til i handlekurv".

4. Når du har lagt til hovedproduktet ditt inkludert ønsket tilbehør, kan du få tilgang til handlekurven din på høyre side (se handlekurvikonet), og derfra fortsette til kassen.

Våre produkter er hovedsakelig produsert i Asia. Vårt hovedkontor og lager er lokalisert i Sorø, og det er herfra alle bestillinger sendes.

Hvis du har spørsmål eller trenger annen informasjon som du ikke kunne finne ved hjelp av ovenstående spørsmål, vennligst kontakt oss ved hjelp av vårt kontaktskjema: https://nexsmart.no/pages/kontakt-oss eller på service@nexsmart.no