Kontakt oss
Har du spørsmål?
Bruk kontaktskjemaet nedenfor for å kontakte oss, så vender vi tilbake så fort som mulig. Du kan også skrive til oss direkte på service@nexsmart.no
Vil du ha svar med en gang? Vi har samlet alle de vanligste spørsmålene i en FAQ, samt laget en feilsøkingsguide til de vanligste problemstillingene. Klikk på lenkene nedenfor:
-
FAQ - Ofte stilte spørsmål klikk her!
-
Feilsøk - Problemløsning - Klikk her!
FAQ - Ofte Stilte Spørsmål
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL
Hvis du trenger hjelp eller har spørsmål om for eksempel våre produkter, kan du enkelt finne svar på de fleste av dem her. Hvis du ikke finner det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!
Vi har en detaljert trinn-for-trinn video om hvordan du setter opp våre kameraer. Du kan finne den her: https://nexsmart.no/pages/veiledning-forste-gang-installasjon-for-app
Vi har også en videoguide om hvordan du installerer Appen, som du kan finne her: https://nexsmart.no/pages/kameraveiledning-installasjon-av-app
I tillegg har vi også samlet en haug med generelt gode tips og triks i vår Feilsøkingsguide. Du kan finne den akkurat her: https://nexsmart.no/pages/feilsok-problemlosning
Et NEXSMART™ kamera kjører på ditt eget WiFi-nettverk. Det er derfor styrken og rekkevidden på ditt eget trådløse internett som bestemmer hvor langt fra ruteren du kan ha ditt NEXSMART™ kamera.
Det er fordelaktig å bruke en WiFi Repeater for å utvide og styrke ditt trådløse nettverk slik at det kan nå enda lenger.
Tips: Du kan bruke telefonen din til å måle styrken på WiFi der du planlegger å plassere kameraet.
Dette avhenger av det individuelle kameraet, og svaret kan finnes nederst på produktsiden under spesifikasjoner.
Ja, alle våre kameraer vil automatisk slette de eldste dataene på SD-kortet når det er fullt og dermed kjøre i en løkke.
Ja - bevegelsesdeteksjonen har justerbar følsomhet, Lav - Middels - Høy, som kan settes for å unngå unødvendig aktivering.
Ja, Appen støtter live multivisning av opptil 16 kameraer samtidig. Dette gjelder kun for live visning og gjelder ikke når du blar gjennom lagrede opptak, som er ett kamera om gangen.
Ja! I vår App kan du opprette et "Hjem" som kameraet ditt er koblet til. Du kan ha flere av disse, for eksempel ett for huset ditt, ett for sommerhuset, og ett for kontoret ditt. Du kan dele et gitt "Hjem" med en annen App-bruker. Slik kan du dele "Hjemmet" som tilhører huset ditt med hele familien din, uten nødvendigvis å gi dem tilgang til kameraene på kontoret ditt - eller omvendt.
Vi har en dedikert side med informasjon om Sky, akkurat her: https://nexsmart.no/pages/cloud-service
Nei, ikke offisielt.
Våre kameraer fungerer i prinsippet kun på Smarttelefoner og Nettbrett. Du kan imidlertid omgå dette og få det på en PC. Det er imidlertid ikke like plug-and-play som resten og er ikke en offisielt støttet funksjon.
Det du kan gjøre er å installere en Android Emulator på din PC. Denne Android Emulatoren kan kjøre vår App, og dermed få den på din PC. Men det er viktig å merke seg at installasjon og bruk av en Android Emulator ikke er noe vi støtter.
Kvaliteten på nattsynet og dagssynet kan ses i denne videoen:
Du kan legge til så mange kameraer til din bruker som du ønsker.
Ja! Selv om Wi-Fi forsvinner, vil kameraet ditt fortsatt ta opp.
Du vil ikke kunne få tilgang til kameraet ditt gjennom Appen, men så snart kameraet finner et Wi-Fi-signal igjen, vil du kunne se alle opptakene fra perioden når Wi-Fi-signalet var borte.
Kamera
Dette avhenger av modellen på kameraet ditt. På noen kameraer er det en liten knapp som heter "reset", enten på baksiden av kameraet eller på bunnen. På andre kameraer er tilbakestillingsknappen bak en liten luke, der det i de fleste tilfeller står "reset". Hvis det er et tilbakestillingshull i stedet for en tilbakestillingsknapp, må du bruke den medfølgende tilbakestillingspinnen.
Tilbakestillingsknappen skal holdes nede i 3-6 sekunder.
Alarmer
Guardian 2 tilbakestilles ved å holde nede knappen med WIFI-symbolet i 5 sekunder.
På Guardian 4G må konfigurasjonsknappen holdes nede for å tilbakestille alarmen.
Andre smartprodukter
Keypad tilbakestilles ved å flytte tamper-bryteren (den hvite klaffen på baksiden av keypaden) opp og ned omtrent 10 ganger til alle lys blinker.
Smart Padlock tilbakestilles inne i appen.
Dette avhenger av det individuelle alarmen og svaret kan finnes nederst på produktsiden under spesifikasjoner.
Tamper alarmen sikrer at sensoren er sabotasje-sikker, slik at du kan se om noen har forsøkt å manipulere med alarmen. Hvis den går av utilsiktet, kan det være fordi sensoren ikke er montert stramt nok.
Du kan skru av og på notifikasjoner under "Innstillinger" i din SmartLife App.
Du kan ikke motta SMS- eller e-postnotifikasjoner, men din SmartLife-app vil sende push-notifikasjoner, og du kan se gjennom notifikasjonene i appen din.